woensdag 22 april 2015

Let's get personal tag


Ik was tussen allemaal tags aan het kijken, en daar vond ik deze, best wel oude, maar leuke, let's get personal tag bij! Aangezien ik pas net blog en jullie dus nog bijna niets over mij weten leek het me leuk deze tag eens te doen, lees gauw verder.

1. Wat hoor je op het moment van schrijven? 
Op dit moment mijn spotify playlist, specifiek zeg dat niet van Ronnie Flex.

2. Heb je ergens zin in op dit moment? (eten)
Jaa, koekjes of lekker fruit.

3. Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was? (emotioneel)
Pff goeie vraag, ik denk dat dit vorig jaar in de zomer ergens was, ik zat echt even in een dipje. 


4. Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?
Dat is nog een verre kijk in de toekomst maar ik denk dan 10 kinderen. Ik weet voor mij zelf vrijwel al zeker dat ik kinderen wil dus geen zou ik echt erg en jammer vinden.


5. Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed?
Nee, tuurlijk besteed ik best veel aandacht maar ik wil er gewoon verzorgd uit zien,  ik ben hier echt niet zo overdreven in. Ik kan makkelijk een dag zonder make-up de deur uitgaan.


6. Waar denk je op dit moment aan?

Dat ik moet gaan leren, toetsweek...

7. Sta jij altijd klaar voor je vrienden?

Ja.

8. Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?

Mama.

9. Wat doe jij altijd als je nerveus bent?

Nagelbijten, jammer genoeg.

10. Is er iemand die jou volledig begrijpt?

Wel heel veel, maar niet helemaal volledig, mijn vriendinnen en mijn moeder.

11. Heb je op dit moment een reden om te lachen?

Niet echt nee.

12. Heeft iemand jou wel eens verteld dat die persoon jou voor geen goud kwijt wil?

Ja.

13. Zou je gelukkiger zijn als het leven een “rewind”-knop zou hebben?

Bij sommige dingen denk ik achteraf gezien wel maar die dingen zijn gebeurd en die moet je nou eenmaal achter je laten.

14. Vertel jij je ouders alles?

Nee, niet alles maar wel veel.

15. Denk je meer aan het verleden, het heden of aan de toekomst?

Ik denk op dit moment vooral aan de toekomst.

16. Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?

Ik denk zo'n 8/8.5 uur.

17. Ben jij makkelijk om mee om te gaan?

Mwah dit valt wel mee. Ligt eraan bij wat.

18. Wat heb je voor het laatst gedronken?

Water.

19. Welk soort bed heb jij?

Gewoon zo'n ikea achtig bed, hout met zilvere metalen poten.

20. Zien mensen jou als optimist of pessimist?

Optimist, ik kan af en toe nog al hyper en gek zijn.

21. Met wie heb je als laatste in de auto gezeten, op je familie na?

Daarvoor moet ik even diep nadenken, telt bij familie ook je tante? Dan denk ik dat het mijn tante was dat was ergens vorige maand.

22. Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien, en met wie heb je die film gezien?

Focus, een paar weken geleden met mijn nicht, echt een hele leuke film.

23. Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je nooit verwacht had dat die je zou kwetsen?

Ja, mijn beste vriendin van vroeger.

24. Wat zijn jouw guilty pleasures qua eten?

Ik hou van Mc Donalds, ik ben een echte visliefhebber en pannenkoeken gaan er ook altijd wel in.

25. Heb je de afgelopen week kleding gekocht?

Nee.

26. Laatste persoon die jou aan het huilen heeft gemaakt?

Ik heb geen idee...

27. Wat doe je morgen?

Naar school en leren.

28. Is er iemand die jij graag zou willen zien op dit moment?

Nee.

29. Houd je van suikerspinnen?

Ik vind ze superlekker alleen gaan je handen er altijd zo verschrikkelijk van plakken. Dus echt houden van niet nee maar op z'n tijd vind ik suikerspin heerlijk.

30. Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen?
Ja. Tegen mijn moeder ooit op de bank geloof ik en ooit tegen mijn zus naar Italiƫ in de auto was dat volgensmij.

31. Wat is je stemming op dit moment?

Kan beter, niet zo'n zin om te leren zeg maar. 

32. Met wie was je gisteravond?

Met mijn collega's, moest werken.

33. Heb je plannen voor dit weekend?

Vakantie vieren! Ik verwacht lekker op stap gaan en nog wat werken tussen door.

Dit was de Let's get personal tag, ik hoop dat jullie hem een beetje leuk vonden om te lezen. Als je hem over wilt nemen voor op jou blog, zeker doen. Gewoon kopieƫren, iedereen is vrij om deze simpele maar leuke tag over te nemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten