maandag 20 april 2015

Essence long lasting lipstick 'all you need is red' en 'on the catwalk!'


De Essence longlasting lipsticks zijn super in prijs kwaliteit verhouding. Ik was nog opzoek naar een donkerrode lipstick en die vond ik toevallig ook bij Essence. De rode lipstick had ik al maar was ik laatst jammer genoeg kwijtgeraakt. Deze kocht ik ook weer opnieuw, 2 nieuwe mooie Essence lipsticks, dus tijd voor een review!

 


Ik kocht de kleuren 02 all you need is red en 04 on the catwalk! De verpakking van de lipsticks en simpel maar wel heel handig. Mooi simpel zwart en dan net dat randje in de kleur van de lipstick, waardoor je meteen ziet welke kleur het is. De verpakking gaat makkelijk open en sluit goed.




04 on the catwalk! - 02 all you need is red

On the catwalk is een lastig te omschrijven kleur. De kleur is donkerrood maar heeft er ook een paarsachtige tint in zitten, een hele mooie kleur die goed dekt en vrij makkelijk draagbaar is, hoewel hij toch donker is. All you need is red is gewoon een basic perfect rode kleur die supermooi dekt.


Ja, ik kan de lipsticks zeker aanraden! Eigenlijk wist ik dit al, haha.. maar nu weten jullie het ook en staat het vast. De houdbaarheid van de lipsticks is niet mega lang, maar zeker lang genoeg voor de prijs. De lipsticks blijven zeker een paar uur zitten, en dan werk je ze toch gewoon bij. Er zijn nu in totaal 16 verschillende kleuren verkrijgbaar van deze leuke Essence long lasting lipsticks.

Essence long lasting lipsticks, €2.39 - te koop bij Kruidvat

Geen opmerkingen:

Een reactie posten