maandag 13 april 2015

H&M bronzing powder


Welkom op mijn blog bakelish, leuk dat je dit leest! Je kunt op deze blog van alles vinden, maar met name beauty reviews. Meestal als ik een leuke bestelling bij H&M in mijn winkelmandje heb liggen kijk ik ook nog altijd even bij de cosmetica. Ik vind dat H&M tegenwoordig steeds leukere dingen heeft, zeker als het over make-up gaat. Ik zag onder andere deze superleuke bronzing powder in de webshop. Deze heeft een superleuke panterprint wat mij meteen aantrok en ik bestelde deze dan ook. Lees snel verder voor mijn review.




De bronzer heeft een mooie, duidelijke en hele stevige verpakking. De bronzing powder bevat een poeder van 6.5 gram. Ook bevat de bronzer een handige kwast. Deze kwast is lekker zacht en wel fijn in gebruik. Ik persoonlijk zou zo'n kwast niet gebruiken voor bronzer, maar als je hem bijvoorbeeld mee op reis neemt, kan je hier ook prima je bronzer mee aanbrengen. H&M is zelf kort maar krachtig over het product:

''Licht glanzende bronzepoeder inclusief een brede kwast. 6,5 gr.''



Oh de poeder ziet er toch schitterend uit! Die panterprint vind ik echt superleuk, maar het was nog de vraag of deze zich na een tijdje nog wel behoud. De swatch van de bronzer ziet er prima uit en ook op mijn gezicht oogt hij wel natuurlijk. Ik ben zelf altijd meer van de matte bronzers, maar ik moet zeggen dat deze ook wel mooi is. De bronzer blijft prima zitten, niet mega lang, maar lang genoeg. De panterprint ziet er na een paar keer gebruiken nog helemaal prima uit, zeg maar gerust hetzelfde.


H&M i like it baby! Ondanks mijn kritiek vind ik de H&M bronzing powder echt een superleuk product. Het product ziet er superleuk uit met de panterprint en de ombre met wit en roze kwast die er ook bij zit. Er is ook een vergelijkbare blush verkrijgbaar met een roze zebraprint, oh die wil ik ook hebben. De kwaliteit is niet super, maar wel goed genoeg voor een prijs van €3.99. Ik zeg kopen als je nog op zoek bent naar een mooie bronzer, verder is het ook wel een leuke hebbedingetje!

H&M bronzing powder, €3.99 - te koop in sommige H&M filialen en op www.hm.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten