woensdag 29 april 2015

All time favourites #1


Vandaag laat ik jullie mijn eerste all time favourites zien. Dus gewoon de producten die ik momenteel het meeste gebruik. Deze keer laat ik de producten zien die ik voor mijn gezicht het meeste gebruik. Er zal binnenkort dus ook nog een online komen van de producten die ik momenteel het meest gebruik voor mijn ogen en welke ik het meeste gebruik voor mijn lippen.


Essence all about matt! fixing compact powder

Te beginnen met mijn favoriete gezichtspoeder. Deze ziet er inderdaad nog heel netjes uit haha, maar dit is een foto van een back-up. Mijn poeder die ik namelijk nu in gebruik heb ziet er niet zo netjes meer uit, heeft volledig de pan geraakt en is bijna op. Ik denk ik zet deze mooie, nette back-up op de foto. Deze Essence poeder voldoet precies aan mijn verwachtingen, hij geeft een mooi matterend effect en zorgt dat mijn foundation goed blijft zitten. De prijs van €2.99 maakt het product helemaal compleet.



Essence Match 2 cover! Cream concealer

Deze concealer is een hele fijne concealer voor oneffenheden op mijn huid. Deze concealer doet wat hij belooft en bedekt mijn oneffenheden goed. 2 handige kleuren in de verpakking voor wat speling. Ook weer de prijs van €2.59 maakt deze concealer helemaal compleet.



Essence stay all day 16h long-lasting concealer

Deze fijne concealer van Essence gebruik ik bijna iedere dag onder mijn ogen. Op de foto zie je je de kleur 01 en er is nog een tint donkerder (02) verkrijgbaar. Deze concealer kost €1.99


Etos blush powder

Even weer een ander product als van Essence. Ik ben zelf namelijk een groot fan van Essence producten, 4 van de 5 producten van dit artikel zijn namelijk ook van Essence. Dit is product is namelijk van Etos, een merk waar ik eigenlijk helemaal niks mee heb maar dit product is echt veruit mijn favoriete blush. Ik weet nog goed dat dit mijn allereerste blush was die ik kocht en dat is zeker een hele goede keus geweest. Op de foto zie je de kleur 002. Ik weet niet meer precies wat de prijs was,  ik dacht €2.80, op internet kan ik ook niet meer precies vinden maar op bol.com staat €3.55.


Essence all about matt! oil-fee make-up

Dit is mijn favoriete foundation. De foundation dekt super en blijft in combinatie met de poeder super goed zitten. Alweer een Essence product maar dat beloofd wel weer hoe goed het merk is. De foundation kost €3.59.

Dit waren de favorieten van mijn gezicht, binnenkort ook mijn favorieten van ogen en lippen.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten